.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
3وزير و استاندار مازندران بحران "فرش البرز" را بررسي مي كنند

در پي سفر رئيس‌‏جمهور به استان مازندران و حضورايشان درجمع مردم بابلسر، هياتي مامور رسيدگي به مشكلات كارگري فرش البرز بابلسر شد .
به گزارش خبرنگار گروه كارگري ايلنا, كارگران واحد بحران زده فرش البرز بابلسر چندي پيش ضمن تجمع در مقابل فرمانداري شهرستان بابلسر خواستار رسيدگي مسوولان به مشكلات خود شدند كه اين تجمع با دخالت نيروهاي انتظامي به درگيري و ضرب و شتم جمعي از كارگران منجر شد و دهها تن از كارگران معترض توسط نيروهاي انتظامي دستگير شدند كه انعكاس اين خبر در محافل داخلي و خارجي بازتاب گسترده اي را در پي داشت .
در پي انعكاس اين خبر نمايندگان كارگري و جمعي از نمايندگان مجلس هفتم در گفتگو با" ايلنا" و ساير رسانه ها مراتب انتقاد خود را از چنين حوادث تلخي اعلام كرده و خواستار اتخاذ تدابيري از سوي دولت براي حل مشكلات كارگران فرش البرز شدند .
" حجت الله روحي" نماينده بابلسر در مجلس هفتم در گفت و گو با" ايلنا", ضمن تشريح نتايج سفر رئيس جمهور به شهرستان بابلسر اظهار اميدواري كرد كه دستور ويژه رئيس جمهور براي رسيدگي به مشكلات واجد بحران زده فرش البرز منشا خير و بركت براي اين واحد و كارگران باشد .
وي گفت‌‏: بر اساس دستور رئيس جمهور مقرر شد هياتي مركب از وزراي كار، صنايع و معادن ودادگستري و استاندار مازندران مامور رسيدگي به بحران شركت فرش البرز بابلسر شوند تا در اسرع وقت در اين خصوص تصميم گيري نمايند .
او افزود : تصميم اين هيات در حكم تصميم هيات دولت بوده و لازم الاجراست.
وي با اشاره به 120 مصوبه هيات دولت در استان مازندران گفت : در يكي از مصوبات ميزان تسهيلات زودبازده اشتغالزاي استان از 540 به 740 ميليارد تومان افزايش يافت .
"روحي" با اظهار نگراني از عدم جذب اين ميزان تسهيلات تا پايان سال گفت : در اين خصوص از معاون اجرايي رئيس جمهور خواهم خواست تا زمان جذب اين تسهيلات تا شهريور 86 تمديد شود.
وي تصريح كرد : سال گذشته از مجموع 200 ميليارد تومان تسهيلات اختصاص يافته، 80 ميليارد تومان جذب شد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.269 seconds.